Running Mamas

Vill du komma igång med löpning men vet inte riktigt hur du ska börja? Kanske vill du komma tillbaka eller börja med löpning efter din graviditet? Eller vill du bara ha träningsinspiration och ”pepp” för att hålla igång löpningen samt få möjlighet att träffa likasinnade? Vid varje tillfälle springer/joggar vi tillsammans och varvar konditions och styrkeövningar för att förbättra din löpning, och avslutar med nedvarvning och stretch. Du kommer även att få prova på olika intervallträningsupplägg, och övningar som förbättrar spänst, smidighet och balans för att ge exempel.

Varje deltagare erhåller även ett personligt träningsprogram att följa som anpassas efter varje persons egna mål och förutsättningar.

VAR Vi håller till i Riddarsten. (Plats kan komma varieras, men meddelas i så fall i god tid innan träningstillfället.)
NÄR Vi kör utvalda lördagar kl 8:30–09:30.  1/9, 22/9, 6/10, 20/10, 3/11, 17/11, 1/12, 15/12. Varje träningstillfälle varar 1 timme. Totalt 8 st tillfällen.
 HUR  Detta upplägg passar dig som vill komma igång eller/och få inspiration för att hålla igång din träning.

Du behöver inte vara med från terminsstart, välkommen att hoppa på när du är redo.

Drop in Hela perioden + personligt träningsprogram
115:- 995:-

ANMÄLAN görs via mail (info@shapemylife.se) eller telefon/sms (0737644949).